• Gruppe 10

Sidste sommer

Opdateret: apr. 3

Skrevet af Asger

Tilbage i Juli 2019 var jeg på ferie på Gran Canaria. Vi gik på flyet cirka klokken 4 om natten, og fløj 7 timer til Gran Canaria, da vi kom var klokken 11.

Vi lejede en bil og kørte til vores lejlighed. Vi slappede af.

Vi spiste frokost og svømmede. Nu var klokken blevet 17 og vi var sultne. Vi tog nogen lange trapper ned til den store markedsplads. Vi så en McDonalds og valgte at spise der.

Mandag morgen vågnede vi op, så spiste vi morgenmad og hyggede. Bagefter valgte vi at svømme i poolen og det var sjovt.

Efter to timer gik vi ned til den store markedsplads for at handle ind til mad. Efter vi havde købt ind gik vi tilbage til vores lejlighed.

Onsdag, cirka klokken 10, tog vi af sted til stranden. Vi badede og havde det sjovt. Da vi kom hjem hyggede vi os endnu mere. Cirka klokken 18 gik vi på restaurant. Maden var lækker.

Fredag gik mig, min mor og min far ud for at shoppe. Min mor og far købte et par fede sko, tre t-shirts, og et par falske AirPods.

Lørdag tog vi tilbage til Danmark.

Jeg synes at ferien var rigtig sjov.